Cadou gratuit la fiecare comanda de minim 750/1000 lei -- days --:--:-- Vreau un cadou

TERMENI SI CONDITII




Topforsport s.r.o.
Societatea Topforsport s.r.o. CUI: 29213291
CIF: CZ29213291
cu sediul in Brno – Žebětín, 641 00, Bešůvka 810/19, Czech Republic, inregistrata in registrul comertului de pe langa Tribunalul Regional din Brno, section C, entry 66187 (16.4.2010)

Magazin online: 11teamsports.ro

E-mail: info@11teamsports.ro

Telefon: 0356 630 007

Termenii si Conditiile Topforsport s.r.o. pentru vanzarea de bunuri si servicii se adreseaza magazinului online situat pe site-ul 11teamsports.ro si sunt compuse din urmatoarele articole:

Articolul 1. - Dispozitii generale
Articolul 2. - Comandarea Bunurilor - Preturi, Plata si Livrare
Articolul 3. a - Politica de anulare
Articolul 3.b - Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta
Articolul 4. a - Conditii de garantie
Articolul 4.b - Politica cu privire la reclamatii
Articolul 5. - Program de fidelizare - "House Of Clubs" Termeni de utilizare
Articolul 6. - Servicii suplimentare furnizate si categorii speciale de bunuri
Articolul 7. - Dispozitii finale

Articolul 1.
Dispozitii generale

  1. Vanzator este societatea comerciala Topforsport s.r.o., CUI: 29213291, CIF: CZ29213291; cu sediul in Brno – Žebětín, 641 00, Bešůvka 810/19, Republica Ceha, societatea a fost inregistrata in Registrul Comertului tinut de Tribunalul Regional din Brno, sectia C, inregistrarea 66187; data inmatricularii: 16.04.2010 (denumit in continuare“„Vanzatorul”;).
  2. Magazinele online sunt administrate de Vanzator pe website-urile: 11teamsports.ro (in continuare doar “Website”), prin interfata web a magazinului (amintita de acum ca"“Interfata”").
  3. Termenii si Conditiile reglementeaza drepturile si obligatiile reciproce ale partilor care incheie contractul de vanzare-cumparare (denumit în continuare "„Contractul de vanzare-cumparare”") incheiat intre Vanzător si orice persoana fizica care comanda produse sau servicii (denumit in continuare "„Cumparator”" sau ""Tu"") prin intermediul magazinului electronic al Vanzatorului. Ca atare, acesti Termeni si Conditii impreuna cu Politica de confidentialitate formeaza o parte inseparabila a Acordului de cumparare. DUMNEAVOASTRA.
  4. Prin plasarea unei comenzi, Cumparatorul confirma toate aspectele urmatoarele (a-d):

      (a) sunt majori sau au primit permisiunea tutorelui pentru a plasa o comanda,
      (b) sunt familiarizati cu acesti Termeni si Conditii, impreuna cu orice documente justificative,
      (c) au capacitatea de a incheia un acord obligatoriu din punct de vedere juridic si
      (d) isi ofera consimtamantul pentru colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal in masura indeplinirii obiectului Acordului de cumparare incheiat.

Articolul 2.
Comandarea Bunurilor - Preturi, Plata si Livrare

  1. Interfata ofera informatii despre bunurile si serviciile furnizate, inclusiv preturile produselor individuale. Preturile sunt cotate inclusiv cu TVA si toate taxele aferente.
  2. Orice prezentare a bunurilor pe Interfata are doar scop informativ, iar Vanzatorul nu este obligat sa incheie Contractul de Cumparare pentru astfel de bunuri. Dispozitia din 1732 alin. 2 Cod civil nu se aplica.
  3. Preturile produselor sunt valabile din momentul plasarii Comenzii, cu exceptia anularii efectuate de catre Vanzator (vezi Articolul 3.a Politica de anulare).
  4. Metodele de livrare si termenii acestora sunt specificate in sectiunea „Livrare si plata” a Interfetei. Livrarea se face de catre Vanzator pe teritoriul Uniunii Europene. Costurile de transport pot varia in functie de metoda de livrare. Metoda de livrare specifica este selectata de Cumparator cu lista de preturi curenta disponibila in sectiunea "„Cos”.
  5. Toate metodele de plata disponibile sunt specificate in sectiunea „Plata & livrare” a Interfetei. Vanzatorul nu accepta alte metode de plata, decat cele specificate in sectiunea mentionată mai sus si disponibile in „Cos” si nu va fi raspunzator pentru daune care ar putea avea ca rezultat incercarea Cumparatorului de a plati prin orice alt mod.
  6. Cumparatorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta in legatura cu incheierea Contractului de cumparare, iar Vanzatorul nu este responsabil pentru costurile generate de Cumparator legate de utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta in legatura cu incheierea Contractului de cumparare (costurile de conexiune la internet, taxe telefonice etc.).
  7. Pentru a comanda produse, Cumparatorul completeaza formularul de comanda din sectiunea “„Cos”” a Interfetei. Formularul de comanda contine in special informatii referitoare la (a-d):
  8.        produsele comandate (Cumparatorul adauga bunurile in "„Cosul”"de pe interfata si poate selecta servicii suplimentare in „Cosul de cumparaturi”),
          (b) modalitatea de plata a pretului de achizitie,
          (c) modalitatea de livrare solicitata cu costurile aferente si
          (d) servicii suplimentare (daca este cazul) si costurile aferente

    (denumita in continuare „Comanda” sau "efectuarea unei Comenzi ").

  9. Contractul de vanzare-cumparare devine valabil in momentul in care Cumparatorul primeste e-mailul de"„confirmare a comenzii”" de la Vanzator, impreuna cu documentele justificative in forma lor permanenta. Documentele justificative pot fi inspectate pe urmatoarele pagini: Termeni si conditii , Politica de confidentialitate
  10. Cumparatorul poate, de asemenea, sa plaseze Comanda prin e-mail, telefon sau alte mijloace de comunicare la distanta conform termenilor specificati pe Interfata. Indiferent de modul in care a fost plasata comanda, aceasta este valabila doar la primirea "confirmarii comenzii" de catre cumpărător ((a se vedea articolul 2. (8)).
  11. Cumparatorul va plati Vanzatorului pretul de achizitie al produselor impreuna cu costurile de ambalare si livrare in cantitatea prevazuta, cu excepțta cazului in care se specifici in mod explicit altfel.
  12. In cazul unei intarzieri in expediere, Cumparatorul va fi informat prin e-mail. In caz contrar, Cumparatorul va primi un e-mail prin care se confirma ca comanda sa a fost expediatt.
  13. Inainte de expedierea Comenzii, Cumparatorul poate verifica si modifica informatiile personale introduse in Comanda, astfel incat sa poata corecta orice greseli aparute la completarea formularului de comanda sau chiar sa anuleze comanda (vezi articolul 3.a Politica de anulare). Vanzatorul nu va fi tras la raspundere pentru neprimirea sau neacceptarea Comenzii sau pentru primirea de informatii incorecte, indiferent daca sunt furnizate intentionat sau neintentionat.
  14. Cumparatorul accepta faptul ca vanzatorul poate anunta campanii de marketing precum"„Cadou la achizitie”". Regulile acestor promotii pot fi gasite aici. In acest caz, aceste reguli fac parte din Termeni si Conditii.
  15. Vanzatorul poate emite urmatoarele coduri de reducere Cumparatorilor (a-b):
  16.       (a) "Codul de reducere"da dreptul Cumparatorilor inregistrati si autentificati sa aplice o reducere cu valoare fixa atunci cand plaseaza Comanda. Dupa introducerea codului in câmpul „Introdu codul de reducere” din Cos, pretul de achizitie va fi redus cu valoarea fixa specificata a reducerii. In cazul aplicarii codului la achizitionarea mai multor articole, reducerea se va aplica fiecarui articol separat si proportional cu contributia acestuia la pretul de achizitie al bunurilor comandate.
          (b) Subiectul "Cod de reducere procentuala"da dreptul Cumparatorilor inregistrati si autentificati sa aplice o reducere procentuala la plasarea Comenzii. Dupa introducerea codului in campul „Introdu codul de reducere” din Coș, pretul va fi redus proportional cu procentul specificat al reducerii.

    Codul de reducere va fi introdus in campul "Introdu un nou cod de reducere"din Cos.Reducerile oferite de Vanzator Cumparatorului nu pot fi combinate intre ele.

  17. Cumparatorul dobsndeste proprietatea asupra bunurilor atat platind pretul integral de cumpărare al bunurilor, cat si preluand-le de la Vanzator sau, de comun acord, de la tert.

Articolul 3. a
Politica de anulare

  1. Cumpărătorul poate anula Comanda prin telefon (0356 630 007) sau e-mail e-mail până în momentul în care Vânzătorul asigură transportul către Cumpărător. Vă rugăm să vă asigurați că specificați numărul Comenzii în anularea scrisă. Numărul Comenzii este menționat în confirmarea comenzii, trimisă la adresa de e-mail furnizată după acceptarea Comenzii și în prezentarea comenzii din profilul de utilizator al Cumpărătorului (consultați Politica de confidențialitate pentru mai multe despre profilurile de utilizator).
  2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula Comanda sau părțile acesteia în oricare dintre următoarele cazuri (a-e):
  3.       (a) bunurile nu mai sunt fabricate sau livrate;
          (b) furnizorul a modificat semnificativ prețul;
          (c) în cazul unei erori aparute în prețul bunurilor (adică prețul diferă în mod evident de prețul obișnuit pentru acest tip de produs). O eroare aparentă în prețul bunurilor este de exemplu un preț cu 60% mai mic decât prețul obișnuit pentru acest tip de produs;
          (d) informațiile de facturare furnizate nu sunt corecte sau nu pot fi verificate;
          (e) Vânzătorul nu livrează la adresa de livrare furnizată.
    Dacă apare o astfel de situație, Vânzătorul va informa cu promptitudine Cumpărătorul pentru a conveni asupra acțiunilor ulterioare.

  4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu accepta Comanda sau de a se retrage din Contractul de Cumparare (vezi 3.b Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta).

Articolul 3. b
Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta

  1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage, parțial sau complet, din Contractul de cumpărare fără a indica un motiv în termen de 30 de zile de la livrarea bunurilor către el sau către o terță parte (alta decât transportatorul) indicată de Cumpărător. Cumpărătorul trebuie să trimită Vânzătorului notificarea de retragere în această perioadă. Apoi, Cumpărătorul va returna bunurile vânzătorului fără întârzieri nejustificate, nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din Contractul de cumpărare.
  2. Pentru retragerea din Contractul de Cumparare, Cumparatorul poate folosi modelul furnizat de Vanzator, care formeaza o anexa la acesti Termeni si Conditii (vezi Anexa I). Recomandăm retragerea în așa fel încât Cumpărătorul să trimită o notificare fără echivoc la adresa de e-mail info@11teamsports.ro a Vanzatorului
  3. Vânzătorul va returna banii Cumpărătorului în termen de 14 zile de la retragerea Cumpărătorului din Acordul de cumpărare, însă cel mai devreme după primirea bunurilor returnate de către Cumparator.
  4. La returnarea mărfurilor comandate prin folosirea unui cod de reducere, doar suma plătită pentru fiecare articol returnat este rambursată Cumpărătorului (a se vedea articolul 2.(14)).
  5. Pe langa rambursarea pretului de achizitie, in cazul retragerii complete, Cumparatorul are dreptul la rambursarea costurilor legate de livrarea bunurilor, insa, la pretul maxim al celui mai ieftin transport oferit de Vanzator. Costurile legate de returnarea bunurilor vor fi suportate de Cumpărător.
  6. Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu Legea 1837 din Codul civil, nu pot, printre altele, să se retragă (a-d):
  7.       (a) din Contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri care au fost adaptate conform dorințelor Cumpărătorului;
          (b) din Contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri supuse deteriorării rapide, precum și de bunuri care au fost amestecate irevocabil cu alte bunuri după livrare;
          (c) din Contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri sigilate care au fost scoase de consumator și nu pot fi returnate din motive de igienă;
          (d) din Contractul de cumpărare pentru furnizarea de produse digitale dacă accesul la produsul digital a început.

  8. Retragerea din Contractul de cumpărare poate fi refuzată dacă bunurile au fost achiziționate de către un antreprenor sau o persoană juridică. În astfel de cazuri, se aplică prevederile relevante ale Codului civil.
  9. Cumpărătorul ia la cunoștință că, în cazul în care bunurile returnate sunt deteriorate, utilizate în afara scopului determinării utilizării lor prevăzute sau chiar consumate parțial, dreptul la despăgubiri pentru daunele suferite va apărea Vânzătorului față de Cumpărător. Cumpărătorul recunoaște că valoarea despăgubirii va fi determinată de Vânzător în funcție de starea mărfurilor returnate, iar dacă bunurile sunt evaluate de către Vânzător ca fiind de nevânzare, cererea de despăgubire poate fi compensată unilateral de către Vânzător împotriva Cumpărătorului pretinzand rambursarea prețului de cumpărare.
  10. În cazul în care Cumpărătorul este de acord să preia un cadou gratuit împreună cu bunurile pe care le-a achiziționat și Cumpărătorul se retrage din Contractul de cumpărare, Cumpărătorul va returna cadoul împreună cu bunurile vânzătorului. În caz contrar, Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral valoarea oricărui cadou nereturnat cu dreptul.

Articolul 4. a
Conditii de garantie

  1. Toate aspectele care nu sunt reglementate în prezentul document vor fi reglementate de Codul civil și Legea privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare.
  2. În cazul în care produsele sunt achiziționate în cadrul activității comerciale, reclamațiile vor fi reglementate de prevederile aplicabile ale Codului civil, cu modificările ulterioare.
  3. Cumpărătorul nu trebuie să accepte un colet deteriorat de la transportator și trebuie să contacteze departamentul de asistență pentru clienți al vânzătorului. In cazul in care coletul deteriorat este preluat, reclamatia se solutioneaza la transportator.
  4. La acceptarea unui colet, Cumpărătorul trebuie să verifice mărfurile fără întârziere nejustificată și să raporteze eventualele defecte în scris, dacă este posibil, inclusiv documentație foto sau video, la adresa de e-mail: info@11teamsports.ro. Metoda descrierii defectelor și alte informații necesare sunt specificate în Articolul 4.b Politica cu privire la reclamatii.
  5. Drepturile și obligațiile părților cu privire la îndeplinirea defectuoasă sunt reglementate de reglementări legale general obligatorii. Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător pentru că bunurile sunt lipsite de defecte la preluarea lor. Vânzătorul garantează în special Cumpărătorului că, în momentul acceptării bunurilor de către Cumpărător (a-e):
  6.       (a) bunurile au proprietățile stipulate între părți; în cazul în care această prevedere lipsește, bunurile au proprietățile descrise de Vânzător sau producător sau cele așteptate de Cumpărător în ceea ce privește natura bunurilor și pe baza publicității vânzătorului sau producătorului;
          (b) bunurile sunt adecvate scopului declarat de Vânzător sau scopului pentru care aceste bunuri sunt utilizate în mod obișnuit;
          (c) calitatea și designul mărfurilor sunt conforme cu eșantionul sau șablonul stipulat, în cazul în care calitatea sau designul a fost determinat conform unui eșantion sau șablon stipulat;
          (d) cantitatea, dimensiunea sau greutatea mărfurilor sunt cele cerute;
          (e) mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale

  7. Prevederile paragrafului de mai sus nu se aplică unui defect al mărfurilor vândute la un preț mai mic din cauza unui astfel de defect, uzurii normale cauzate de utilizarea standard, în cazul bunurilor uzate la un defect corespunzător gradului de uzură sau rupere în momentul acceptării de către Cumpărător, sau dacă rezultă din natura mărfii
  8. Dreptul la îndeplinire defectuoasă nu se aplică defectelor apărute ca urmare a utilizării în contradicție cu instrucțiunile de utilizare, defectelor provenite din deteriorări mecanice sau elemente naturale. Astfel, reclamațiile pot fi formulate numai cu privire la defecte cauzate de o defecțiune a materialului sau de o tehnologie de fabricație incorectă.
  9. Vânzătorul nu va fi responsabil pentru daune cauzate de o funcționare sau defecțiune a produsului.
  10. Cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de răspundere pentru defectele bunurilor de larg consum în termen de 24 de luni de la acceptarea bunurilor; această perioadă poate fi prelungită printr-o declarație în cardul de garanție. Dacă perioada de garanție este prelungită, Vânzătorul va stabili termenii și domeniul de aplicare a garanției extinse în cardul de garanție. În cazul în care un card de garanție este inexistent, documentul fiscal (factura) va avea același scop.
  11. Momentul formulării unei reclamații este momentul în care Vânzătorul primește bunurile revendicate de la Cumpărător.
  12. În cazul unei plângeri nejustificate și, prin urmare, respinsă, Cumpărătorul este de acord să plătească costurile cheltuite în mod rezonabil ale Vânzătorului, asociate cu procedura de reclamație, dincolo de metoda normală de soluționare (în special costurile propriilor expertize, costurile reprezentării juridice, etc.). Dreptul Cumpărătorului de a achita costurile aferente unei proceduri de reclamație reușite va fi guvernat de prevederile aplicabile ale Codului civil.

Article 4. b
Politica cu privire la reclamatii

  1. În cazul unei reclamații privind bunurile achiziționate de la Topforsport s.r.o., Cumpărătorul este sfătuit să procedeze conform Urmatoarelor instrucțiuni; sau recomandam:
    • În primul rând, trimiteți un e-mail cu numele produsului, numărul comenzii si descrierea detaliată a motivului reclamației cătreinfo@11teamsports.ro. Departamentul nostru de asistență pentru clienți vă va ajuta cu plăcere să completați un formular online de reclamații sau vă va informa cu privire la pașii alternativi de urmat..
    • Trimiteți bunurile revendicate, împreună cu numărul de revendicare generat, la adresa locală furnizată în secțiunea“„Cum sa faci o reclamație” ” din E-shop.
    • Vă rugăm să livrați toate componentele care pot avea legătură cu defectul reclamat împreună cu bunurile, să furnizați o descriere exactă a defectului sau, după caz, dovada defectului care apare neregulat, informații de contact (număr de telefon, e- adresa de e-mail), specificarea drepturilor pe care doriți să le revendicați în legătură cu reclamația, chitanța de vânzare (copie) și/sau cardul de garanție.
    • Cumpărătorul poate alege dacă încheie o asigurare pentru pierderea, furtul sau distrugerea coletului. Topforsport s.r.o. nu acoperă niciun fel de cheltuieli sau costuri poștale/transport și nu va fi răspunzător în cazul în care coletul nu este livrat și nu va prelua coletele trimise ramburs.
    Recomandările de mai sus nu vor afecta opțiunile și drepturile consumatorului conform Codului civil și Legii privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare, iar scopul lor este de a permite soluționarea reclamației cât mai curând posibil.
  2. Vânzătorul va emite o confirmare scrisă (înregistrare a reclamației) în care să precizeze data exercitării dreptului de răspundere pentru defecte, confirmarea unei reparații și durata acesteia și, după caz, modalitatea de soluționare a reclamației.
  3. Reclamațiile vor fi soluționate și defectele remediate fără întârziere nejustificată și nu mai târziu de 30 de zile de la data plângerii, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. După expirarea zadarnică a unei astfel de perioade, Cumpărătorul are dreptul de a solicita o reducere adecvată din prețul de cumpărare sau de a se retrage din Contractul de cumpărare.

Articolul 5.
Program de fidelizare - "House Of Clubs" Termeni de utilizare


Ce este House Of Clubs?

  1. House Of Clubs (denumit în continuare „Clubul”) este un program de abonament dinamic, gratuit, bazat pe loialitate pentru Cumpărătorii magazinelor electronice Top4Sport (denumite în continuare „Membri”). Ca atare, Clubul se adresează numai persoanelor fizice și nu se aplică persoanelor juridice sau antreprenorilor care încearcă să folosească aceleași beneficii (a se vedea articolele 1(3) și 7(2)). Un Membru poate fi doar o persoană considerată adult de legislația locală. Persoana sub 18 ani poate deveni Membru numai cu acordul prealabil al părinților, tutorelui sau reprezentantului legal. Calitatea de membru al Clubului este personală și netransmisibilă. Fiecare Cumpărător poate avea doar un cont de Membru.
  2. Cea mai recentă versiune a Programului de membru și Termenii de utilizare ai următorilor (a se vedea articolul 5.) sunt valabile de la 31.10.2022, când Membrii existenți ai Clubului vor fi trecuți automat la noua versiune ca membri de nivel BASIC cu 150 de puncte (vezi detaliile de mai jos ).
  3. Există două moduri prin care Cumpărătorii pot deveni Membrii ai Clubului (a-b):
        (a)prin înregistrarea proactivă pentru acesta;
        (b) făcând prima lor achiziție pe E-shop.
  4. Abonamentul la Club este format din 4 niveluri: ZERO, BASIC, PRO și GOLD. Membrii trec prin niveluri adunând puncte. Când trece la un nivel superior, Membrul păstrează toate beneficiile oferite în nivelul anterior și obține acces la beneficii suplimentare.

  5. Cum sa accesezi contul personal House Of Clubs?

  6. Datele de conectare vor fi furnizate Membrului pentru a-și accesa contul pe Interfață, unde datele personale pot fi apoi actualizate. Informații privind datele de conectare ale Membrului și prelucrarea datelor personale ale Membrului pot fi găsite în Politica de confidențialitate
  7. Este responsabilitatea Membrului să păstreze datele de contact actualizate. Membrul este responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de conectare ale Membrului. În cazul în care Membrul suspectează că datele sale au fost dezvăluite unui terț, acesta este obligat să informeze imediat Vânzătorul. Topforsport va fi responsabil pentru daunele suferite ca urmare a neraportării sau a unei raportări întârziate a utilizării abuzive numai în cazurile unei defecțiuni grave din partea sa. Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio defecțiune sau defecțiune a sistemului Clubului sau pentru orice consecință, inclusiv, dar fără a se limita la orice pierdere sau daune indirecte, incidentale sau consecutive care decurg din orice indisponibilitate, suspendare, modificare sau reziliere a Clubului sau a Calității de membru.

  8. Cum să strângi puncte și care sunt beneficiile Clubului?

  9. Memberii colecteaza puncte prin achiziționarea produselor din E-shop unde pentru fiecare 5 LEI pe care îl cheltuiesc pe produse li se va atribui 1 punct ex. cumpărarea de bunuri in valoare de 500 LEI va atribui 100 de puncte Membrului. Se aplică excepții pentru achizițiile de servicii suplimentare (a se vedea articolul 6 alineatul (1)), comenzile B2B și comenzile plătite transportatorului la livrare, adică plăți „numerar sau cu card la livrare”.
  10. Punctele sunt atribuite ca numere întregi și rotunjite după două zecimale, de exemplu, dacă prețul produsului este de 511,32 LEI, acesta valorează 103 puncte și 511,47 LEI este 104 puncte.
  11. Punctele colectate prin efectuarea unei achiziții, a se vedea punctul 7(a) anterior, vor fi alocate imediat contului Membrului, dar vor fi active și aplicate prin beneficii pe niveluri numai după perioada de returnare aplicabilă, 30 de zile în mod implicit sau 60 de zile în cazul extinderii. Se aplică serviciul pentru perioada de returnare (a se vedea articolele XX și 6.(3)). Pe de altă parte, în cazul în care clientul returnează un produs, punctele adunate prin achiziția acestuia vor fi deduse din contul său de membru.
  12. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica activitățile suplimentare pentru colectarea punctelor menționate la punctul 7(b) anterior, cu toate acestea, Membrul va fi întotdeauna informat despre tipul unei activități și punctele atribuite înainte de a se angaja în aceasta.
  13. Clubul este un program de membru dinamic, astfel încât cu fiecare lună de inactivitate, adică fără puncte noi obținute prin acțiunile descrise în paragraful 7 al acestui articol, punctele active vor fi deduse din contul Membrului. Deteriorarea lunară a punctelor se aplică în funcție de nivelul activ al Membrului, astfel încât următorul număr de puncte va fi dedus din contul acestuia:
        (a) ZERO - 5 puncte
        (b) BASIC - 10 puncte
        (c) PRO - 20 puncte
        (d) GOLD - 40 puncte
  14. Punctele necesare (în paranteze) și beneficiile suplimentare oferite de fiecare nivel sunt următoarele:
        (a) ZERO (0- 99 puncte) - 5% reducere, Club Days
        (b) BASIC (100 - 299 puncte) - 5% reducere, Club Days, Early Access, 1x 50 LEI voucher
        (c) PRO (300 - 499 puncte) - 7% discount, Club Days, Early Access, 2x 50 LEI voucher
        (d) GOLD (500 puncte) - 7% reducere, Club Days, Early Access, 3x 50 LEI voucher, livrare gratuita
  15. Reducerea procentuală se aplică unei game de bunuri determinate de Vânzător. După ce se conectează la contul lor de utilizator, cu o reducere de membru activată, și navighează în E-shop, Membrii pot identifica vizual aceste bunuri după etichete de preț, pictograme care vor apărea lângă etichetele de preț și de reducere, toate colorate în verde.
  16. “Club Days” sunt o campanie de marketing recurentă care oferă reduceri speciale și/sau beneficii suplimentare numai membrilor. Informațiile despre o anumită campanie vor fi afișate în E-shop și Membrii vor fi informați despre aceasta în prealabil prin e-mail..
  17. „Early Access” este un serviciu disponibil doar membrilor BASIC, PRO și GOLD, care le oferă acces prioritar la bunurile selectate. În funcție de interesele lor (istoricul comenzilor anterioare), Membrii vor fi notificați prin e-mail.

  18. Cum poti anula calitatea de mebmru?

  19. Membrii pot anula calitatea de membru în orice moment prin (a-c):
        (a)solicitarea acestuia prin link în subsolul oricărui e-mail de comunicare al Clubului;
        (b) solicitând-o prin link într-o secțiune de membru a profilului de utilizator;
     (c)contactarea departamentului de asistență clienți și efectuarea unei cereri prin e-mail (info@11teamsports.ro) sau telefon (0356 630 007)
  20. Vânzătorul își rezervă dreptul de a determina bunurile și serviciile acoperite de Club, precum și părțile contractante ale acestuia. Orice calitate de membru va fi reziliată în oricare dintre următoarele cazuri (a-e):
        (a) dacă membrul revocă consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal solicitând să fie eliminat din baza noastră de date de marketing;
        (b) abonament la nivel ZERO după o perioadă de inactivitate de 6 luni;
        (c) dacă membrul furnizează date incorecte în aplicația sa, folosește abuziv beneficiile oferite de Club sau prin acțiunile lor a încălcat Termenii și Condițiile Generale;
        (d) dacă Vânzătorul stabilește că Membrul nu este eligibil pentru a participa la Club;
        (e) în cazul în care Vânzătorul suspectează că Membrul cumpără cu intenție comercială, adică să revinde bunurile pentru a obține profit.
  21. Vânzătorul își rezervă dreptul de a publica fotografii și videoclipuri care prezintă câștigătorii oricăror competiții organizate de Club, inclusiv numele câștigătorilor, fără compensații financiare, cu care Membrul este de acord prin participarea la aceste activități.
  22. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau înceta programul de membru al Clubului în orice moment.

Articolul 6
Servicii suplimentare furnizate si categorii speciale de bunuri

  1. In sectiunea “Cos” secțiunea Interfeței, Vânzătorul oferă Cumpărătorului servicii suplimentare la cererea acestuia, și anume (a-b):
  2.       (a) “Timp de retur extins:”
          (b) "Garanție de livrare"

    Prin natura lor, nu este posibilă retragerea din prestarea acestor servicii, după ce Comanda este expediată către Cumpărător.

  3. Serviciul "Garanție de livrare" dă dreptul Cumpărătorului la o retragere imediată din Contractul de cumpărare și rambursare în caz de deteriorare sau pierdere a coletului în timpul livrării. După achiziționarea serviciului, Topforsport se obligă să se ocupe cu prioritate de reclamații pentru bunuri deteriorate sau pierdute în timpul transportului.        - Se aplică tuturor modurilor de transport oferite de Topforsport.
           - Cumpărătorul poate utiliza serviciul de la data estimată a livrării, comunicată în confirmarea comenzii, până la 24 de ore de la livrarea mărfii.
           - Serviciul poate fi achiziționat o singură dată pe comandă. Serviciul se aplică tuturor bunurilor fizice din comandă.
           - Serviciul nu este asigurare sau orice alt serviciu furnizat ca parte a afacerii de asigurare.
  4. Serviciul “Timp de retur extins” dă dreptul Cumpărătorului să se retragă din Acordul de cumpărare fără a furniza un motiv și să returneze bunurile achiziționate, pentru o perioadă lungă de timp. Perioada standard de retragere (a se vedea articolul 3.b (1)) este, în cadrul acestui serviciu, prelungită cu încă 30 de zile. Perioada de retragere este astfel de 60 de zile sau mai mult în cazul în care un eveniment de consum prelungește perioada menționată.
  5. Chiar și pentru bunurile returnate în cadrul serviciului “Timp de retur extins” Vânzătorul își rezervă condiția ca bunurile să nu poată fi utilizate, expirate, consumate parțial sau complet sau deteriorate dincolo de inspectarea lor pentru a determina scopul utilizării lor. Bunurile trebuie returnate în ambalajul original și cu etichetele intacte.
  6. Vânzătorul furnizează Cumpărătorului un produs digital numit “Voucher cadou” (denumit în continuare “„Voucher””). Voucherul este un cod unic destinat platii in E-shop, unde poate fi folosit pentru orice marfa din gama oferita. Voucherul poate fi valorificat numai după înregistrarea și autentificarea utilizatorului. Codul voucherului va fi introdus în câmpul „Introdu un nou cod de reducere” din Coș. Prețul pentru bunurile selectate va fi apoi redus cu valoarea Voucherului. Dacă voucherul este utilizat pentru achiziționarea mai multor produse, se aplică aceleași reguli ca la articolul 2. (14.b).
  7. Voucherul nu poate fi returnat sau rambursat. Valoarea Voucherului poate fi utilizată doar printr-o achiziție unică și nu poate fi utilizată pentru alte servicii prestate, plata transportului sau ca plată la livrare. Voucherul este valabil 180 de zile de la data achiziției și devine invalid după această perioadă.
  8. În cazul în care un Voucher este utilizat pentru achiziția de bunuri și returnarea ulterioară a bunurilor în perioada specificată sau o reclamație acceptată, Cumpărătorul are, printre altele, dreptul la o rambursare a valorii voucherului.

Articolul 7.
Dispozitii finale

  1. Invaliditatea unei prevederi din prezentul document sau a oricărui acord contractual dintre părți nu va afecta valabilitatea și eficacitatea prevederilor rămase.
  2. Acești Termeni și Condiții nu se vor aplica cazurilor în care o persoană care intenționează să cumpere produse de la Vânzător este o persoană juridică sau o persoană care comandă bunuri în cadrul afacerii sau profesiei sale independente.
  3. Un model al notificării de retragere din Contractul de cumpărare formează o anexă la acesta (a se vedea Anexa I).
  4. Acordul de cumpărare și toate documentele justificative sunt întocmite în limba romana, dar Acordul de cumpărare va fi încheiat în romana și este guvernat de legea Romana.
  5. Termenii și Condițiile vor deveni valabile pe data de 31.10.2022. Modificările Termenilor și Condițiilor sunt rezervate.

ANEXA I

Retragerea din Contractul de cumparare

 

Vanzator:
Topforsport s.r.o., Bešůvka 810/19, 641 00 Brno – Žebětín, Republica Ceha CUI:29213291, CIF:CZ29213291

 

Adresa:
Topforsport s.r.o., Lazaretní 11a, 61500 Brno, Republica Ceha

ATENTIE! Aceasta adresa trebuie utilizata numai in cazul in care cumparatorul insista sa trimita notificarea de retragere prin posta in loc de e-mail, aceasta nu este o adresa pentru returnarea produselor. Adresa pentru returnarea mproduselor poate fi gasita pe site-ul nostru in sectiunea “„Cum sa returneazi produsele”.”

Cumparator:
Nume, prenume:
Adresa:

Prin intermediul prezentei notificari, cumparatorul aduce la cunostinta vanzatorului ca se retrage din contractul de cumparare pentru urmatoarele produse:

 

____________________________________________________________________________

Data la care au fost primite bunurile:
Numarul comenzii:

 

Data:                                                                                                    Semnatura cumparatorului: